siti's FotoPage

By: siti idan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 15-Sep-2010 23:55 Email | Share | | Bookmark



Saturday, 5-Jun-2010 00:05 Email | Share | | Bookmark
SAAT2 TERAKHIR

Minggu ni adalah minggu terakhir untuk aku dan keluarga ku melihat rumah peninggalan aruwah ayah .BIla2 masa saja rumah itu akan di robohkan.Lepasni tak akan ada lai la KG PINANG TUNGGAL TEPI SUNGAI SEBERANG PAERAI.PINAMG TINGGAL ni ada dua satu pinang tunggal Kedah.Dok pun bersebelahan ja.Di pisahkan dengan sungai kuala muda. khamis lepas baru berkesempatan aku balik sedih tak tau nak habaq.Disitulah tempat aku bermain ....disitulah tempat aku membesar........disitulah tempat aku mula mengenal dunia.Semua tu akan lenyap dalam sekelip mata.Pagi ni pun aku akan balik sana malam karang baru balik mai rumah.Esoklak nak pi pendang rumah mak mertua.kalau dah ok h/p aku tu akan aku up date gambar 2 kenangan aku kat sana .Tapalah takat ni saja tak leh nak tulis dah air mata berguguran jiwang lah pulak pagini ya


Friday, 4-Jun-2010 23:55 Email | Share | | Bookmark
BOLEH TAHAN....

Assalamualaikum semua dan selamat pagisabtu ya .Semalam hujan lebat syok la tidok .Ingat sebelum tidok nak selesaikan ode dari suria dulupasai nak antar ari ni tapi pam air lak rosak .HMMMMMMMMMtunggu apa lai tidokla.....Bangun pagi ni apa kerja tak leh buat.OK ni nak cita pasai deit aku .Dah 2 weeks aku berdiet walaupun kadang2 tu curi makan gak rasa2 ada la sedikit aja perubahan .Kat mana perubahan tu ?Bila pakai baju yg dah sendat sikit akan terasa lah longgar nya.Itu aja tapi penurunan KG aku tak timbang lai pun .Apa2pun akan aku teruskan jua perjuangan ini


Saturday, 22-May-2010 13:48 Email | Share | | Bookmark
ADAKAH AKU BERJAYA????????????

Assalamualaikum semua kali ni nak cerita pasai perjuangan yg x pernah putus2.Dari dulu sampai la ni. Mulai malam ini dan seterusnya aku akan mula berdiet.Ini semua gara2 badan aku yg semakin mengembang.Maka tindakan segera perlulah di ambil .Nasib baik ada sponserrrrrrrrrrrrr.Klau x teruk jugak nak keluar$$$$$$$$$$$$$$$$.Produk apa yang aku makan akan aku beritahu kelak jika aku berjaya.Semoga perjuangan aku kali ini tidak akan sia2 sebab produk ini bukan sebarang produk ,produk ni yg terhangat di pasaran.Apa2 oun kita tungguuuuuuuuuuuu


Wednesday, 19-May-2010 06:02 Email | Share | | Bookmark
TQ HONEY

Assalamualaikum semua .Hah hari ni rajinlah pulak aku nak karang cita.Baru ja lepas vakium keta letihla berhenti sat bagi sakinah tidoq terus mai dok lepak kat sini.Kali ni nak cita pasai kawan yang baik hati.Masa berjinak jinak ngan alam siber ni aku teringinla nak wat cam orang lain wat iaitu wat blog.Tapi aku x tau nak wat camna .Sampailah satu ari aku mintak tolong ngan sepupu aku Nan.Tapi Nan tau yg asas ja nak bagi elok cam orang lain dia x tau.Aku kata x pa pasai nak bg ada saja senang nak promote kek aku nanti kononnya la.Bila dah ada ohhhhh x leh jadi boog orang lain segak megak ja yg aku punya sekadar boleh letak gambar ngan cita saja.Tak puas ati ni sapa lak aku nak mintak tolong.Nasib baik lah ada kawan aku yg sorang ni Honey namanya.Hony ni kwn satu sekolah tapi lain clas.Masa kat sekolah dulu ingat lagi karipap pusing yang dia jual perghhhh memang sedap kalau dia bawa x pernah x abih.Itu dulula sekarang dia x jual karipap dah dia jual seronding pulak. Aku mintak tolong ngan hony nasib baik dia mau ,kalau nak di banding ngan blog orang lain memang yg dia org punya lebih elok tapi bg aku yg x reti buat ni dah kira bertuah sebab ada orang mau tolong.Apa2 pun tima kasih bebanyak la kat hony .Lepas ni sapa yg nak sembang atau nak tanya apa2 bolehla tinggal mesej kat siti cupcake @ http://housewifecake.blogspot.com.kalau nak ode kek pun boleh


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net